O Press News

Mediální a PR agentura Studio JaVi vznikla počátkem roku 2012 díky spolupráci mezi dlouholetými profesionály působícími v oblasti reklamy, public relations (PR), marketingu. Majitelkou a jednatelkou společnosti Studio JaVi je Jana Cuřínová (marketing, reklama, PR, tiskové zprávy, výkonný producent, mediální plánování) a Jaroslavem Kořínkem (social media marketing, psaní tiskových zpráv, SEO, PPC, PR, obchodní poradenství).

Studio JaViZ našeho dlouholetého  působení v oblasti marketingu, PR , mediálního poradenství a social media marketingu vznikla mediální a PR agentura Studio JaVi poskytující služby především v oblasti financí, umění, lifestylu, luxury segmentu, módy, médií a internetu. Věnujeme se mediálnímu zastoupení známých společností ze světa financí, sportu a umění. Naše mediální a PR agentura Studio JaVi působí také na Slovensku. Známe mediální trh, po mnoho let budujeme nadstandardní vztahy s novináři a zástupci veškerých médií, vlastníme rozsáhlou databázi kontaktů. Našim klientům poskytujeme komplexní marketingový, reklamní, PR, social media marketingový servis (SEO, PPC), psaní tiskových zpráv a monitoring aktivit. Nejlepší vizitkou je pro nás spokojený klient, který ocení strategicky promyšlenou, přesně zacílenou, načasovanou a tudíž úspěšnou a fungující kampaň, která přinese očekávaný profit pro klienta.

Jana Cuřínová se od roku 2001 intenzivně věnuje oboru marketingu, reklamy, PR a komplexnímu mediálnímu poradenství. Jana pracovala jako konzultant pro různé klienty v oboru kosmetiky, módy zdravé výživy a financí. Od roku 2003 rozšířila pole svého působení v oblasti online marketingu.  Nejprve pracovala ve společností Internet Trading, která patřila do mediální skupiny MAFRA. Spolupodílela se na výrobě a vývoji nových českých portálů jako jsou TOPkontakt a TOPslevy. Její hlavní náplní je vytvoření marketingové a mediální strategie, zajišťování komerčních a mediálních partnerů, marketingové a mediální poradenství pro klienty i jejich partnery, psaní tiskových zpráv, crosspromotion, vytvoření kampaně na míru a monitoring.

Jaroslav Kořínek je absolvent Pražské mezinárodní manažerské školy při VŠE v Praze, kterou zakončil titulem MBA. Manažerské zkušenosti v oblasti obchodu a marketingu získal během svého působení u společnosti Telefónica O2, kde měl na starosti motivaci týmu obchodníků. Poté  odjel získávat zkušenosti na dvouletou stáž do Londýna, kde vedle studia Pre-MBA bylo jeho hlavním úkolem rozšíření společnosti a péče o nově vzniklé pobočky. Po návratu nastoupil do řídící funkce v mediální skupině MAFRA. Zde vybudoval obchodní tým pro prodej internetové reklamy. Realizace reklamních kampaní v media-tipech print – MF Dnes, Lidové noviny a deník Metro,  internet – iDNES, Lidovky, iDOS a Metro, radio – Radio Classic a Expres radio. Jeho hlavní činností bylo vytváření nových prodejních strategií a vymýšlení marketingových kampaní pro nově vznikající portály. Jako ředitel Manažerského institutu na Vysoké škole ekonomie a managementu byl zodpovědný za chod katedry marketingu, managementu a lidských zdrojů.