Pracovat v mezinárodní firmě nebo společnosti, která funguje na holdingové bázi, s sebou přináší velkou pravděpodobnost, že zaměstnance nemine nějaké to školení nebo účast na konferenci. Systém vzdělávání bývá důmyslný a opírá se o fakta i informace, které mají pro zaměstnavatele i zaměstnance zásadní charakter.

Uspořádat teambuldingy v praxi znamená najít vhodné prostory, které splní požadavky na kapacity ubytování, stravování a místa ke konferenci. Pořádání konference v Praze se bookuje dlouhé měsíce předem. Žádané jsou zejména hotely v centru Prahy nebo objekty na periferii s dobrou logistickou dostupností.

Pokoje i sály pod jednou střechou

Pronájem konferenčních prostor na špičkové úrovni nabízí hotel Belvedere, který disponuje kapacitou až 400 osob. Hotel je oblíbený pro svou polohu, perfektní služby a příjemný personál. Ve funkcionalistické budově z počátku 20. století se nachází 149 moderně vybavených pokojů, v exekutivním patře, s odděleným vchodem a vlastním lobby, jsou umístěny zrekonstruované klimatizované suity a prostorné business pokoje. Všechny pokoje jsou vybaveny vysokorychlostním Wi-Fi internetovým připojením.

Hotel Belvedere Praha je jako stvořený pro pořádání konferencí, meetingů, školení a různých dalších společenských a nebo rodinných akcí. K dispozici jsou tři typy konferenčních sálů a místností.

Dokonalé zázemí

Společenský sál má kapacitu až 300 osob, samostatný vstup z ulice, šatnu, 2 bary, pódium a taneční parket. Club Memphis disponuje kapacitou až 100 osob a jako multifunkční centrum je vybaven nejmodernější technikou. Salónek Letná je komorním centrem pro maximálně 25 osob, který se hodí pro exkluzivní jednání, jako je například uzavírá smluv.

Veškeré konferenční prostory jsou vybaveny nejmodernější technikou, A/C, vysokorychlostním WI-FI, LED osvětlením s možností výběru barevných schémat, ozvučením. Samozřejmostí jsou i cateringové služby, jako coffee break, obědy a večeře formou servírovaného menu nebo rautu.