Možná že i vy právě teď přemýšlíte nad tím, že byste si zakoupili doménu, která by mohla obsahovat klíčové slovo, kterému se přezdívá long tail. Možná že jste o něm něco málo zaslechli, ale rádi byste se dozvěděli mnohem více. Máte rozhodně možnost.
Long tail by se dalo definovat jako spojení hned několika slov, které mají mnohem menší hledanost než klíčové slovo, které je obyčejné. Jeho výhodou je ale relevance. Právě díky tomu má mnohem lepší schopnosti, než klíčové fráze, o kterých bychom mohli říct, že jsou obecné.

První, kdo si long tail https://www.seolight.cz/long-tail všiml, byl Chris Anderson. O poznatcích, které se týkají long tail napsal dokonce i knihu. Důvodem, proč se o to tak zajímal, bylo to, že je vlastně možné přes internet nabízet produkty, o které je pouze malý zájem a jejich propagace není zrovna jednoduchá.
Dokázal například to, že díky tomu, že je rozšířena nabídka daného portfolia, bude vždy následovat růst poptávky po těch položkách, které byly dříve dostupné méně nebo nedostupné.
Pokud se teď sami sebe ptáte, jak takový long tail najít, pak je odpověď velmi jednoduchá. Není jej totiž vůbec těžké najít, pokud víte, co byste k tomu měli použít. Pro hledání vám poslouží i starý známý Google.
Můžete taky zkusit využít tzv. našeptávačů, které vám long taily prozradí.
Pokud byste se rozhodli pro hledání v doménách, pak vám můžeme z vlastní zkušenosti říct, že se nejedná o nic jednoduchého, pokud nemáte znalosti v marketingu. Je totiž potřeba mnohem více ucelených informací. Nic není tak jednoduché, jak se může na první pohled zdát.
Začátečníci si myslí, že čím více klíčových slov uvedou, tím lépe. V realitě tomu tak ale vůbec není. Pokud byste si chtěli nechat poradit, jak by to skutečně mělo být, pak se rozhodně nebojte obrátit na lidi, kteří tomu skutečně rozumí.
Je dobré myslet také na to, že změny probíhají ve vyhledávačích stále. Jejich vývoj je ale jasný. Nejraději svým návštěvníkům nabízí ten nejkvalitnější obsah, což je rozhodně dobře.